سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
علمی-فرهنکی-هنری-ورزشی
 

superspeed-usb-standard-a-c.jpg

 

حال مایکروسافت اعلام کرده که مشخصات فنی کامل این تکنولوژی را در 17 نوامبر (تنها 4 روز دیگر) طی کنفرانس توسعه دهندگان SuperSpeed USB در سن جوزف معرفی خواهد کرد. قرار است USB 3.0 با سرعتی ده برابر USB 2.0 در سال 2009 یا 2010 به بازار عرضه گردد.

ادامه مطلب ...


موضوع مطلب :

       نظر
سه شنبه 89 مهر 27 :: 9:56 صبح
نیما

 

 



بقیه تصاویر در

ادامه مطلب ...


موضوع مطلب :

         نظر بدهید
سه شنبه 89 مهر 27 :: 9:52 صبح
نیما

شیوه این کلاهبرداری‌های جدید به این ترتیب است که طعمه‌ها اسیر شماره‌هایی می‌شوند که به قصد فریب دادن آنها گرفته شده و سپس قطع می‌شوند. کنجکاوی افراد برای پی بردن به اینکه Missed Call مربوط به چه کسی است، باعث می‌شود تا کلاه برداری از آنان ممکن شود.

اکنون سوال این است که این حُقه چگونه است؟ در پاسخ به آن باید گفت: یک کامپیوتر شماره‌هایی را انتخاب می‌کند و سپس بصورت اتوماتیک با آنها تماس می‌گیرد.

ادامه مطلب ...


موضوع مطلب :

         نظر بدهید
سه شنبه 89 مهر 27 :: 9:47 صبح
نیما

 

چگونه تعداد بیماران رو افزایش بدیم

 

 




موضوع مطلب :

         نظر بدهید
سه شنبه 89 مهر 27 :: 9:39 صبح
نیما
شکارچیان روح و محققان مسائل ماوراءالطبیعه برای کشف مکان هایی که در قلمرو ارواح هستند و تحقیق و بررسی درباره آنها از مسیر عادی خود خارج می شوند و به راه های گوناگونی دست می زنند اما افرادی هستند که نیازی به جستجو به دنبال یافتن ارواح ندارند. ارواح همیشه در کنارشان هستند و در خانه خودشان.

(توری وی) و خانواده اش از این نوع افراد خاص هستند. آنها در یک خانه قدیمی که متعلق به قرن هجدهم میلادی است، زندگی می کنند. خانه ای که آشکارا تحت حکمفرمایی چندین روح و موجود نامرئی است. مطلبی که می خوانید، داستان خانه (توری) است. من همیشه از این که در خانه ای که حقیقتا خانه ارواح است بزرگ شده ام، احساس خوش اقبالی می کنم. پدربزرگ و مادربزرگم بیش از پنجاه سال در یک خانه کهن دویست ساله با معماری باستانی زندگی کردند. این خانه که خانه رویاهای من است و نام آن را (خانه نانا) گذاشته بودم، در موطن من یعنی مرکز (نیوهمپ شایر) قرار دارد و به سبک اواخر سال های 1700 ساخته شده است.ادامه این اتفاق را بخوانید:

آلیس دوست خیالی من

ادامه مطلب ...


موضوع مطلب :

         نظر بدهید
چهارشنبه 89 مهر 21 :: 11:6 صبح
نیما
. قربانی جلوی آینه دستشویی خودش را نگاه می کند. بعد خم می شود صورتش را بشورد . وقتی دوباره نگاه می کند قاتل/هیولا پشت سرش است.(معمولاً همراه با یک صدای جیغ مانند ناگهانی )

2.کارآگاه به بازی بچه ها یا یک برنامه مزخرف تلویزیون نگاه می کند ناگهان تکه های معمای پیچیده برایش روشن می شود.

3.یک مرد چاق باید در حال دست و پا زدن بمیرد. برو برگرد هم ندارد.(نگهبان ساختمان باشد بهتر است)

4.در تاریکی صداهای مشکوکی به گوش می رسد، بعد دختر بلوند فیلم نه می گذارد نه برمی دارد، صاف می رود سمت مشکوک و داد می زند: "هی ..کسی اونجاست"

5. جنازه آدم بده که فکر می کردیم با گلوله آدم خوبه کشته شده ، سر جای خودش نیست.

6. آدم بده دارد سقوط می کند، قهرمان برای این که نشان دهد چقدر با مرام است دستش را می گیرداما درست در همین کش و قوس آدم بده یک فقره نامردی می کند که باعث می شود آستینش پاره شود و با کله سقوط کند.

ادامه مطلب ...


موضوع مطلب :

         نظر بدهید
چهارشنبه 89 مهر 21 :: 11:2 صبح
نیما
به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران از آلمان به نقل از اسکای نیوز، آقای "لی یونگ چان" 61 ساله بیش از 25 سال است که در مدرسه ای در دهکده داسو درس می دهد.
او از زمانی که این مدرسه 400 دانش آموز داشته است به عنوان معلم ثابت در مدرسه مشغول به کار بوده و به همین خاطر است که با وجود گذشت چندین سال و کم شدن تعداد دانش آموزان هنوز هم دلش می خواهد که در همین مدرسه درس بدهد.


در طول سال ها تعداد زیادی از مردم ساکن این دهکده که در منطقه کوهستانی واقع شده است به شهر مهاجرت کردند تا جایی که در نهایت تنها 10 دانش آموز در مدرسه باقی ماندند.
در سال 2000 تنها مدرسه این دهکده به خاطر کمبود دانش آموز بسته شده و بچه ها برای تحصیل به دبستانی در شهر فرستاده شدند اما یک دانش آموز دختر باقی ماند.
آقای چان اکنون تنها برای این دختر بچه درس می دهد.



موضوع مطلب :

       نظر
چهارشنبه 89 مهر 21 :: 11:1 صبح
نیما

 

خانه تان را برای زمستان آماده کنید

با پیش آمدن زمستان، صبح ها که از خواب بیدارمی شوید، احساس سرما می کنید و دائماً بالا بردن درجه بخاری باعث شده قبض سوخت ماهانه تان هر روز بالا و بالاتر برود. به جرات می توانیم بگوییم که عناصر ناگوار زمستان شدیداً روی خانه، آسودگی و دخل و خرجتان تاثیر می گذارد.

اما راه های ساده ای برای حل این مشکل وجود دارد. در روزهایی به جز روزهای تعطیل آخر هفته می توانید استراتژی هایی برای مقابله با سردی کف خانه، از دست رفتن انرژی و بالا رفتن قبض ها ماهانه پیاده کنید. پس امسال آماده باشید که با استفاده از مراحلی که در زیر برایتان توضیح می دهیم، خانه تان را برای آمدن زمستان مهیا کنید.

پشت بام و ناودان را بازرسی کنید

ادامه مطلب ...


موضوع مطلب :

         نظر بدهید
چهارشنبه 89 مهر 21 :: 10:57 صبح
نیما
هـــــر قدر از سطح زمین پایین تر برویم ، و دما را در اعماق آن اندازه گیری کنیم ، متوجه می شویم که مرتبا" همه جا بر میزان دما ، متناسب با عمق آن افزوده میشود بطوری که دمای محیط درعمق 30 کیلومتری به 1200 درجه سانتیگراد میرسد و میدانیم که در این دما اغلب سنگها بصورت مذاب هستند وقتی سنگ می جوشد ، گازهایی از آن حاصل میشود که حجمش خیلی زیاد است ، و به فضای وسیعی نیاز دارد به این دلیل منفذهای کوچکی پیدا میکند ، و ابتدا دودهای کم و بیش تیره رنگ از آنها بیرون میاید د سرانجام وقتی فشار گازهای درون محفظه زیرزمین ، از فشاری که از وزن زمین دوروبر و آتمسفر روی آن حاصل میشود، بیشتر گردد ، مواد مذاب با فشار عجیبی فواران میکنند و هر چه سر راهشان است می سوزانند و از بین می برند

ادامه مطلب ...


موضوع مطلب :

         نظر بدهید
چهارشنبه 89 مهر 21 :: 10:53 صبح
نیما
مهندس محمود کثیریها، عضو هیات علمی دانشگاه صنعتی امیرکبیر که در سمینار کاربرد نانو فن آوری در پوششهای صنعتی سخن می گفت، اظهار کرد: بیشترین کاربرد کنونی پوشش های صنعتی روی خودروها صورت می گیرد که در ابتدا شرکت خودروسازی شورلت و پس از آن بی ام و و مرسدس بنز از CLEAR CODE به عنوان لاک شفاف ترنسپلنت استفاده کردند.

وی افزود: خاصیت پوشش های نانویی، شکست روی سطح است که بر اثر حرارت به حالت اولیه باز می گردد و این مزیت تاثیر شگرفی بر صنعت خودروسازی جهان می گذارد. عضو انجمن رنگ اروپا خاطر نشان کرد: با توجه به این که ایران به تازگی وارد این صنعت شده اما فعالیت ها به صورت پراکنده اعمال می شود و بر اساس سایت LUXRESEARCH ایران جزو 16 کشور دارای فعالیت نانو در جهان است.


ادامه مطلب ...


موضوع مطلب :

         نظر بدهید
چهارشنبه 89 مهر 21 :: 10:51 صبح
نیما
1   2   >